diplomsko delo
Minca Male (Avtor), Mario Plenković (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

Novi načini gledanja televizije, recimo preko spletnih platform ali z zamikom, kličejo po spremembah klasičnega oglaševalskega televizijskega modela. V zadnjem času smo priča velikemu upadu uspešnosti 30-sekundnega oglasa. Kot odgovor producentov in oglaševalcev se je razširila uporaba promocijskega umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev. Razvoj tehnologije je prinesel nastanek virtualnega promocijskega umeščanja, s tem pa možnost umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev tudi glede na želje in potrebe manjših segmentov gledalcev ter njihovo lokacijo. Virtualno promocijsko umeščanje ponuja nove možnosti za lažjo merljivost uspešnosti promocijsko umeščenega izdelka tudi za znanstvenike.

Ključne besede

oglaševanje;televizijsko oglaševanje;promocija izdelkov;televizijski programi;blagovne znamke;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Male]
UDK: 659.1:366.636(043.2)
COBISS: 20114454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 791
Št. prenosov: 93
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: VIRTUAL PRODUCT PLACEMENT IN TELEVISION PROGRAMMES
Sekundarni povzetek: New ways of watching television for example through internet platforms or with time delay, are calling for changes to be made in traditional broadcast television advertising model. In recent years we have seen a decline in the effectiveness of the 30 second ad and as a response the use product placement has spread. Additionally, a possibility that came with the development of new technologies and the birth of virtual product placement arose to place product according to the segment of the audience targeted and their location. Furthermore, virtual product placement offers new possibilities for scholars to measure the successfulness of said product more effectively.
Sekundarne ključne besede: television advertising;television programmes;brand;virtual product placement;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 86 f.
ID: 9165520
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov