diplomsko delo
Lucija Kuhar (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

Promocijsko umeščanje izdelkov je ena izmed novejših oblik oglaševanja, ki se vse pogosteje uporablja tudi v Sloveniji. V diplomskem delu smo opredelili pojem promocijskega umeščanja izdelkov in raziskali uporabo tega načina oglaševanja v videospotih slovenskih izvajalcev in izvajalcev Združenih držav Amerike. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo s pomočjo katerih smo ugotovili, da je uporaba promocijskega umeščanja izdelkov v videospotih v Sloveniji in Združenih državah Amerike vse pogostejša.

Ključne besede

oglaševanje;promocijsko umeščanje izdelkov;videospoti;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: L. Kuhar
UDK: 659.148:778.534.4(043.2)
COBISS: 21591830 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1210
Št. prenosov: 101
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product placement in music videos
Sekundarni povzetek: Product placement is one of the newer forms of advertising, which is also increasingly used in Slovenia. In this thesis we defined the concept of product placement and researched the use of this advertising method in music videos of Slovenian and American musicians. We used descriptive and causal-non-experimental method with which we have found that the use of product placement in music videos in Slovenia and the United States of America are becoming more common.
Sekundarne ključne besede: advertising;product placement;music videos;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 50 f.
ID: 10942616
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, primer nanizanke Prijatelji