diplomsko delo
Nina Valič (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

Govor in jezikovno znanje nam nista dana sama od sebe. Moramo se ju naučiti in ključno obdobje za učenje govora je prav predšolsko obdobje. Govor se intenzivno, tako količinsko kot kakovostno, razvija prav med drugim in četrtim letom starosti. Otrokovo prvo sredstvo za komuniciranje z okolico je jok. Nato se pojavijo prvi glasovi, gruljenje in bebljanje. Otroci zelo radi eksperimentirajo in preizkušajo, česa vse so njihove glasilke že sposobne. Kasneje glasove združujejo in nastanejo prve besede, nato pa tudi prvi stavki, ki vsebujejo dve ali tri besede. Na učenje govora vpliva več dejavnikov. Med njimi imajo močnejši vpliv genetski dejavniki, otrokov spol, pa tudi kakovost družinskega okolja, ekonomski položaj družine in izobrazba staršev. K spodbujanju govornega razvoja lahko največ pripomorejo ravno starši in vzgojitelji v vrtcu. V svojem diplomskem delu sem v raziskavi želela ugotoviti, koliko časa starši namenijo svojemu otroku, da bi čim bolj spodbujali njegov govor, pa naj bo to v otrokovi prosti igri, z vsakodnevnimi pogovori ali s pomočjo govornih vaj.

Ključne besede

govorni razvoj;spodbujanje;vloga staršev;govorne vaje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Valič]
UDK: 373.2:81'233(043.2)
COBISS: 11679305 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 480
Št. prenosov: 103
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Parent's participation in encouragement children speech, aged 2 to 4
Sekundarni povzetek: Speech and language knowledge are not just given to us. We have to learn them and the key period to learn how to speak is the pre-school period. Speech abilities intensively, quantitatively and qualitatively develop between the age of two and four. Children's first way of communicating with the world is by crying. After that they form their first voices, coos and chatter. Children like to experiment to see what their vocal folds are capable of. Later they combine different voices to create their first words, followed by combining two or three words to form a sentence. A variety of factors influence the speech learning process. Among them the most influential ones are genetics, gender, quality of family life, family’s economic state and parental educational level. Parents and teachers in the kindergarten are the ones who can encourage children’s speech development the most. In this thesis I was researching the time dedicated to encouraging speech by parents during children’s free play, everyday conversations or with the help of speech exercises.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;speech;predšolski otrok;govor;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 42 str., [3] str. pril.
ID: 10863528