magistrska naloga

Povzetek

Vpliv kakovosti bančnih storitev na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov generacije Y

Ključne besede

bančne storitve;kakovost storitev;zadovoljstvo;merjenje;zvestoba;generacija Y;SERVQUAL;magistrsko delo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Založnik: [M. Bogataj]
UDK: 339.162.3-051:336.71(043.2)
COBISS: 513658940 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3465
Št. prenosov: 192
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za komercialne in poslovne vede Celje
Komentar vira: Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Strani: 108 f., 13 f. pril.
ID: 10864376