doctoral thesis
Bor Gregorčič (Avtor), Gorazd Planinšič (Mentor), Eugenia Etkina (Komentor)

Povzetek

Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction

Ključne besede

physics education;educational aids;interactive whiteboard;interactive teaching;active learning;Kepler's laws;collaborative learning;social constructivism;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Založnik: [B. Gregorčič]
UDK: 37.091.64:53(043.3)
COBISS: 2802532 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 911
Št. prenosov: 424
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: poučevanje fizike;učni pripomočki;interaktivna tabla;interaktivno poučevanje;aktivno učenje;Keplerjevi zakoni;sodelovalno učenje;socialni konstruktivizem;Fizika;Disertacije;Pouk;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za matematiko in fiziko, Oddelek za fiziko
Strani: 271 str.
ID: 10911694