magistrsko delo

Povzetek

Vpliv oglaševanja na nakup nepremičnine

Ključne besede

oglaševanje;spletna stran;nepremičnina;nepremičninski trg;nepremičninska družba;nepremičninski posrednik;nakupna odločitev;magisteriji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: EVRO-PF - Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici
Založnik: O. Kostić]
UDK: 347.235:659.1(043.3)
COBISS: 512989570 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3034
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: advertising;website;property;real estate market;real estate;real estate agent;purchase decision;master's thesis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici
Strani: 115 f.
ID: 10950258