diplomsko delo
Marko Mlakar (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljeno orodje Spine, ki služi za izdelavo 2D animacij. Potek izdelave animacij je predstavljen na praktičnih primerih in animacije so implementirane v preprosto 2D igro. Koncept igre je izdelan v pogonih LibGDX in Unity. Narejena je tudi primerjava in implementacija izvajalnikov kode orodja Spine za omenjena pogona.

Ključne besede

animacije;izvajalniki kode;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Mlakar
UDK: 004.4'275:004.928(043.2)
COBISS: 21867542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 598
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of runtime engines for the spine tool
Sekundarni povzetek: This diploma thesis presents the Spine tool, which is used for creation of 2D animations in game development. The development of the animations is presented on practical examples and they are implemented in a simple 2D game. The same concept of the game is made in LibGDX and Unity framework with the help of Spine runtimes.
Sekundarne ključne besede: runtime engine;animation;Spine;LibGDX;Unity;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: XII, 37 str.
ID: 10955479