zaključno delo
Srečko Šmerc (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo najprej na kratko predstavili grafični pogon Unity3D in program Blender. Nato smo razložili, kaj je modeliranje z uporabo agentov ter kje se uporablja. Pokazali smo izdelavo posameznih elementov v programu Blender, ki smo jih kasneje združili v stavbo. Za tem je prikazana izdelava simulacije evakuacije v grafičnem pogonu Unity3D, njeno delovanje ter nato tudi testiranje le-te.

Ključne besede

grafični pogon Unity3D;simulacija;varnost;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: S. Šmerc
UDK: 004.925(043.2)
COBISS: 22168854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1098
Št. prenosov: 93
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The use of game engines for the first- person simulations
Sekundarni povzetek: At the beginning of this thesis, we shortly described the game engine Unity3D and the modelling program Blender. Then we defined what agent-based modelling is and where it is used. We then demonstrated the process of putting together some basic elements, which we later used to construct the building. After that we showed the process of constructing the simulation in the Unity3D, how the simulation actually works and the tests we ran in it.
Sekundarne ključne besede: Unity3D game engine;simulaiton;safety;agent;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VI, 44 f.
ID: 11003581
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, ni podatka o podnaslovu