diplomsko delo
Simon Slemenšek (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave 3D platformske igre v igralnem pogonu Unity®. Poudarek je na obširnem naboru akcij glavnega igralca, kot so plezanje, spust po cevi in odboj od zidu med skokom. Za izdelavo je uporabljen programski jezik C#. Na začetku so opisane uporabljene splošne funkcionalnosti tega igralnega pogona. Opisan je tudi žanr platformskih iger. V praktičnem delu so predstavljene programske metode, ki so omogočile razvoj takšne igre. Predstavljena je njihova uporabnost ter prednosti in slabosti teh metod. Na koncu je predstavljena končna igra, ki izhaja iz našega dela ter problemi, ki so se pojavili pri razvoju takšne 3D platformske igre.

Ključne besede

računalniške igre;razvoj iger;gibanje avatarja;plezalni sistem;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: S. Slemenšek
UDK: 004.388.4(043.2)
COBISS: 21856790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 929
Št. prenosov: 248
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of 3D platform game in Unity 3D
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis a process of a 3D platform game development in the Unity® game engine was presented. The emphasis in the thesis was on a different kinds of movement the character is able to do in the game like climbing, sliding down a pipe and bouncing from a wall while in mid-air. The programming language used for the implementation of the game is C#. Simpler functionalities of the game engine that were used are described in the beginning of the thesis together with the platform game genre. After describing the game engine the programming methods needed for the implementation of the game were presented. At the end the gameplay was shown and the problems we encountered during its development were presented.
Sekundarne ključne besede: computer games;Unity;game development;character movement;climbing system;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 52 f.
ID: 10956049