diplomsko delo
Vesna Kovšček (Avtor), Darja Antolin (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Matematični dnevnik v vrtcu so predstavljeni uporabnost in možnosti uporabe matematičnega dnevnika v predšolskem obdobju. Predstavljeni so tudi izsledki nekaterih raziskav o uporabi matematičnega dnevnika pri zgodnjem učenju in poučevanju matematike. Namen praktičnega dela je bil vključiti matematični dnevnik v proces učenja in poučevanja matematičnih vsebin v vrtcu ter nov pristop tudi evalvirati. Pripravili smo matematične naloge za dve različni starosti, in sicer ena iz prvega starostnega obdobja ter druga za drugo starostno obdobje. Otrokom smo tekom celega leta zastavljali različne naloge, da so jih reševali oziroma dokumentirali v svoj matematični dnevnik. Matematične dnevnike smo nato analizirali in ugotovili, koliko odstotkov otrok je nalogo opravilo uspešno in koliko neuspešno. Otroci so bili pri večini matematičnih nalog uspešni. Najbolj uspešni so bili pri geometrijskih nalogah, medtem ko je bilo pri aritmetičnih nalogah malo več težav, saj otroci nimajo še trdnega prijema pisala. Analiza matematičnih dnevnikov je pokazala, da so bili otroci iz druge starostne skupine nekoliko bolj uspešni pri nalogah, ki so jih delali v svoj matematični dnevnik.

Ključne besede

diplomska dela;predšolska vzgoja;matematika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Kovšček]
UDK: 373.2(043.2):51
COBISS: 24177928 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1047
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Math journal in kindergarten
Sekundarni povzetek: The theoretical part of this thesis, entitled "Mathematical Diary in the Kindergarten", presents the applicability and the possibility of application of mathematical diary in the pre-school period. Research findings on the application of the mathematical diary in the early learning and teaching of mathematics are also presented. The purpose of the practical part of the thesis was to include the mathematical diary in the process of learning and teaching mathematical content in the kindergarten as well as to evaluate this new approach. We have prepared mathematical tasks for two different age groups, one for the first age group and one for the second age group. The children were assigned various tasks throughout the year. The tasks had to be solved and documented in the diary. Mathematical diaries were then analyzed to find out the percentage of children that had their tasks solved successfully and the percentage of those who had not. The children solved most of mathematical tasks successfully. The children were the most successful in solving geometrical tasks, while in arithmetical tasks there were some problems, since the children have a poor pencil grip. The analysis of mathematical diaries showed that the children of the second age group were a bit more successful in solving tasks which they did in their mathematical diaries.
Sekundarne ključne besede: theses;mathematics;mathematical diary;pre-school education;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 80 f.
ID: 10956893
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, učenje z raziskovanjem
, študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi