diplomsko delo
Fazira Đžinić (Avtor), Marjan Družovec (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo raziskovali spletno platformo YouTube in njene osnovne funkcije, ki se uporabljajo za promocijo glasbe. S komparativno in analitično metodo smo primerjali različne vrste glasbenih posnetkov za eno skladbo. Ugotovili smo, da so uradni glasbeni videospoti najbolj gledana vrsta glasbenih posnetkov.

Ključne besede

promocija glasbe;družbena omrežja;glasbeni posnetki;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: F. Đžinić
UDK: [659.1:78]:004.7(043.2)
COBISS: 21788694 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 707
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Music promotion on social media YouTube
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis we researched the web platform YouTube and its basic functions which help regarding music promotion. By using a comparative and analytical method, we compare different types of music videos made for one song, where we come to a conclusion that official music videos are the most watched type of music videos.
Sekundarne ključne besede: music promotion;social media;music videos;YouTube;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 35 f.
ID: 10960171