magistrska naloga
Špela Uršič (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

blagovna znamka;prepoznavnost;potrošnik;management znanja;Philips Avent;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [Š. Uršič]
UDK: 658.626(043.2)
COBISS: 15463841 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 90
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VIII, 64 str., [3] str. uvezanih pril.
ID: 10983014