Tina Trobec (Avtor), Špela Svetičič (Avtor), Francka Lovšin (Avtor)

Povzetek

Vizualizacija je pomemben element kakovostnega poučevanja prehranskih vsebin. Z raziskavo v katero je bilo vključenih 69 učencev, starih od 11 do 12 let, smo želeli ugotoviti, katero izmed vizualnih smernic zdravega prehranjevanja – prehransko piramido ali prehranski krožnik učenci pogosteje uporabijo za reševanje izbranih nalog. V namen raziskave je bil izdelan anketni vprašalnik. Rezultati raziskave kažejo na površno poznavanje proučevane prehranske vsebine. Razloge za to bi bilo mogoče iskati tudi v površnem branju prehranskih vizualizacijskih shem. Rezultati so pokazali tudi na nevarnost napačne razlage prehranskih priporočil, kar navaja pomislek o izpopolnitvi vizualizacijskih shem in terminološkemu poenotenju.

Ključne besede

vizualizacijske sheme;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.3:64
COBISS: 12352585 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 405
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Usefulness and usefulness of the food pyramid and food plate through the pupils eyes
Sekundarni povzetek: Visualization is an important element of quality teaching of nutritional content. With a study involving 69 students aged from 11 to 12, we wanted to find out which of the visual guidelines of healthy eatihgfood pyramid or food plate were used more often by students to solve selected tasks. A survey questionnare was created for the purpose of research. The results of the research indicate superficial knowledge of the nutritional content studied. The reasons for this could also be sought in superficial reading of dietary visualization schemes. The results also showed the danger of incorrect interpretation of nutritional recommendations, and suggest on the need for reflection on the refinement of visualization schemes.
Sekundarne ključne besede: education;nutrition;pupil;primary education;vzgoja in izobraževanje;prehrana;učenec;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Drugo
Strani: Str. 752-760
ID: 11079735