magistrsko delo
Neža Matovina (Avtor), Jana Rapuš-Pavel (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava značilnosti sodelovanja učiteljev in staršev dolgotrajno bolnih otrok ter kako to sodelovanje krepi otrokovo socialno povezanost in vključenost v razred. Zanimalo me je tudi, na kakšen način dolgotrajno bolni mladostniki zaznavajo podporo in pomoč šolskih delavcev in vrstnikov...

Ključne besede

razrednik;dolgotrajno bolan otrok;inkluzija;primary school;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Matovina]
UDK: 373.3(043.2)
COBISS: 21909507 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 250
Št. prenosov: 35
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Parents-teachers partnership in the case of long-term ill children
Sekundarni povzetek: This master's thesis discusses the quality of the collaboration between teachers and parents of chronically ill children. It also explores how this collaboration contributes to and strengthens a child’s inclusion in society, focussing on the classroom environment. I was interested in the various ways chronically ill young adults perceive their friends and school social worker’s help and support…
Sekundarne ključne besede: parent-teacher relation;odnos med starši in učiteljem;osnovna šola;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Socialna pedagogika
Strani: 62 str.
ID: 11890136