diplomsko delo
Eva Gubenšek (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor), Miha Ravber (Komentor)

Povzetek

Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.

Ključne besede

detekcija trkov;3D trki;računalniške igre;ogrodje libGDX;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [E. Gubenšek]
UDK: 004.96:004.42(043.2)
COBISS: 36986883 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 356
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: 3D Collision Detection in the Development of a Computer Game in the libGDX Framework
Sekundarni povzetek: The goal of this thesis was to get familiar with collisions in the virtual world and obtaining the necessary knowledge to be able to implement them. Because collisions were implemented, the thesis is mainly related to the field of programming. The methods used were literature and programming. An important result is that collisions are detected very similarly. The difference is the importance, i.e which collisions are more important to the process. Collisions differ in the preparation of the object for a collision. It is recommended that developers understand what their game is going to be about, and, therefore figure out where they will need collision detection and which ones are important.
Sekundarne ključne besede: collision detection;3D;computer game;Bullet;libGDX;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VII, 28 f.
ID: 12045589