diplomsko delo
Tomaž Rihtar (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.

Ključne besede

družbena omrežja;digitalno oglaševanje;Facebook;objave;marketing;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Rihtar]
UDK: 659.1:004.774.1(043.2)
COBISS: 54902531 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 754
Št. prenosov: 203
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital advertising on example of a music band
Sekundarni povzetek: Thesis describes the way that we use social media platforms to get the greatest possible amplification effect at the lowest possible cost (time, money). We started at digital marketing and then we switched to digital advertising where we focused on social media platforms. We made the experiment was condected on the example of a music group, Ansambel Vžig. For analysis we use profiles on Facebook, Instagram, YouTube and TikTok. Despice a few years of the presence of the aforementioned music group on social media, no posts were ever planned.
Sekundarne ključne besede: Social media;digital advertising;Facebook;posts;marketing.;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 72 f.
ID: 12104483