diplomsko delo
Povzetek
Merjenje je naravoslovni postopek, s katerim se otroci srečujejo že v predšolskem obdobju. Otroci pri dejavnostih z merjenjem spoznavajo količine, enote za merjenje količine, merilne pripomočke ter strategije merjenja. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili spoznavni razvoj otroka in zgodovino merjenja. Še podrobneje smo se osredotočili na merjenje v predšolskem obdobju, merjenje različnih količin in na druge raziskave, povezane z merjenjem. V empiričnemu delu smo predstavili 5 nalog, s katerimi smo ugotavljali, kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo merjenje ter osnovne merske pojme. Opazovani otroci so v raziskavi pokazali razumevanje, da ima neki predmet prostornino, uspešno prepoznali in izmerili dolžino ter prepoznali najvišji predmet izmed podanih.
Ključne besede
diplomska dela;predšolski otroci;merjenje;dolžina;ploščina;prostornina;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[E. Bezjak] |
UDK: |
373.2:51(043.2) |
COBISS: |
75725315
|
Št. ogledov: |
351 |
Št. prenosov: |
65 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Measurement in natural science activities of preschool children |
Sekundarni povzetek: |
Measurement is a natural science procedure that children encounter already in the preschool period. In measuring activities, children learn about quantities, quantity measurement units, measuring devices and measurement strategies. In the theoretical part, the cognitive development of the child and the history of measurement with the help of literature was presented. A more detailed focus was placed on measurement in the preschool period, the measurement of various quantities, and other research related to measurement. In the empirical part 5 tasks, with which it was determined how children aged 4 to 6 understand measurement and basic measurement concepts, were presented. The observed children in the research showed understanding that an object has a volume, successfully recognized and measured the length and recognized the highest object among the given ones. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;preschool children;measurement;length;area;volume;Predšolski otroci;Naravoslovje;Merjenje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
X f., 50 str. |
ID: |
12861447 |