Povzetek

Identiteta se razvija skozi obdobja rasti in odraščanja in ker je slikanica prva prava knjiga, s katero se seznani otrok, v članku raziskujem, v kolikšni meri se vprašanja identitete in drugačnosti zrcalijo v slikaniški obliki, kar prikažem s pomočjo tipologije. Zanima me tudi vprašanje kakovosti slikanic s tovrstno tematiko ter njihova etična razsežnost.

Ključne besede

mladinska književnost;slovenska mladinska književnost;slikanica;drugačnost;identiteta;etika;tabu teme;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 82-93:087.5:159.923.2
COBISS: 61080930 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 327
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Identity develops through periods of growth and since the picture book is the first real book with which a child becomes acquainted, this article shows with the help of a typology to what degree the issues of identity and otherness are reflected in the picture book form. Another interesting issue is the quality of picture books with this subject-matter and their ethical dimension.
Sekundarne ključne besede: youth literature;Slovenian youth literature;picture book;differentness;identity;ethics;taboo subject-matter;
Strani: Str. 70-78
ID: 12883308
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo
, diplomsko delo