diplomsko delo
Denis Rajlič (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga opisuje razvoj zalednega sistema računalniških iger. Opisani so nekateri znani ponudniki zalednih sistemov in njihove implementacije, prav tako pa je opisan celoten postopek testiranja rešitve in uporabljene tehnologije. Po predstavitvi prednosti uporabe zalednega sistema kot storitev in znanih specifikacijah se lotimo razvoja zalednega sistema za računalniške igre. Sprva poteka raziskovanje znanih rešitev za enak problem, nato se lotimo razvoja lastne rešitve. Rezultat razvoja je zaledni sistem računalniških iger z varnim avtentikacijskim sistemom in osnovnimi funkcionalnostmi tipičnega zalednega sistema. Razvit zaledni sistem se nato tudi ustrezno testira.

Ključne besede

zaledni sistem računalniških iger;realno-časovni rezultati;skalabilnost;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Rajlič]
UDK: 004.96:004.42(043.2)
COBISS: 68092419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 461
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Back-end game development
Sekundarni povzetek: This thesis describes the development of a back-end computer game system. Some of the well-known back-end systems providers and their implementations are also described, as well as the entire process of testing solutions and applied technologies. After presenting the advantages of using the back-end system as a service and known specifications, we embark on the development of a back-end computer game system. Initially, we research all known solutions to the same problem, then we embark on our own implementation. The result of the development is a back-end computer game system with a secure authentication system and basic functionalities of a typical back-end system. The entire system is then also properly tested.
Sekundarne ključne besede: back-end computer game system;real-time results;scalability;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: XV, 49 str.
ID: 12900800