zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Sara Djukić (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Primerjava trženja v turistični agenciji pred in po pojavu COVIDA-19

Ključne besede

turizem;trženje;poslovno komuniciranje;segmentacija;pozicioniranje proizvoda;epidemija;komparacije;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Djukić]
UDK: 339.138
COBISS: 71175171 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 346
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of marketing in a travel agency before and after the appearance of COVID-19
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;business communication;segmentation;positioning;epidemic;comparisons;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 25, 8 str.
ID: 13356088
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole