diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu najprej preletim zgodovino učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji, nato pa se ustavim pri sedanjosti. S pomočjo spleta analiziram aktualno sliko institucionalnega učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji. Z vprašalnikom raziščem ponudbo in izvajanje tečajev slovenščine za odrasle. Zanimajo me predvsem vrste tečajev, udeleženci, učitelji in gradiva. Na koncu izpostavim nekatere aktualne izzive oziroma priložnosti, ki se pojavljajo pri učenju in poučevanju slovenščine kot drugega in tujega jezika, ter spremembe na področju učenja in poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika od zadnje podobne raziskave leta 2009.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi jezik;slovenščina kot tuji jezik;tečaji slovenščine;učenje;poučevanje;zgodovinski pregledi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [P. Kavčič]
UDK: 811.163.6'243
COBISS: 77560579 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 305
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning and Teaching Slovene as a Second and Foreign Language in Slovenia
Sekundarni povzetek: The thesis begins with a short overview of the history of learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia up to the present. Using the Web, I analyse the current situation of institutional learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia. I research the availability of language courses on offer for adults with the help of a questionnaire. I am particularly interested in the types of courses, their participants, teachers and study materials. In the conclusion, I outline some of the challenges and opportunities connected to learning and teaching Slovene as a second and foreign language in Slovenia and discuss the changes in the field of learning and teaching Slovene as a second and foreign language since the last similar study was carried out in 2009.
Sekundarne ključne besede: Slovene;Slovene as a second language;Slovene as a foreign language;Slovene language courses;learning;teaching;historical survey;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000551
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za slovenistiko
Strani: 41 str., [6] str. pril.
ID: 13390846