diplomsko delo
Uroš Kramberger (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vključevanje porabnikov postaja vse bolj relevantno področje preučevanja in je vedno bolj prisotno v tržnih strategijah. Vključenost, ki jo moramo razumeti kot interaktivni odnos med znamko in porabnikom, vpliva tudi na zvestobo porabnikov znamki in vrednost znamke v očeh porabnikov. Z višjo stopnjo vključenosti porabnikov znamka doseže tudi to, da jo porabniki vidijo bolj pozitivno, zanimivo in privlačno kot tisto, kjer so porabniki z nižjo stopnjo vključenosti v znamko. S pojavom Spleta 2.0, ki je nadomestil Splet 1.0, in novimi aplikacijami znotraj tega, so se pojavila tudi nova orodja, s katerimi lahko znamke dosežejo višjo stopnjo vključenosti svojih porabnikov. Ker spletna družbena omrežja in njihova povezava z vključenostjo porabnikov v znamko še niso v celoti raziskana, je namen mojega diplomskega dela raziskati vključenost porabnikov v virtualne skupnosti znamk na spletnem družbenem omrežju Instagram in vpliv tipov objav, objavljenih s strani znamke, na spletnem družbenem omrežju Instagram, na stopnjo vključenosti porabnikov. Načine vključevanja porabnikov in stopnjo vključenosti sem raziskoval na primeru znamk Adidas, Nike in Zara, ki delujejo v okviru modne industrije. Za raziskovanje vključenosti sem izbral metodo Coursarisa, ki predpostavlja različne tipe objav na spletnih družbenih omrežjih, in prilagojeni model COBRA, ki vključenost porabnikov deli na različne nivoje.

Ključne besede

vključenost;Instagram;moda;spletna družbena omrežja;virtualne znamčne skupnosti;Komuniciranje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Kramberger]
UDK: 366:004.738.5(043.2)
COBISS: 85667587 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 190
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Ways of consumer engagement into brand's communication on social media
Sekundarni povzetek: Consumer engagement is becoming an increasingly relevant area of marketing researches and is increasingly present in marketing strategies. Engagement, which must be understood as an interactive relationship between the brand and the consumer, also affects consumer loyalty to the brand, brand value in the eyes of consumers, and with a higher level of consumer involvement, the brand also achieves that consumers see it more positively, interestingly and attractively. With Web 2.0, which replaced Web 1.0, and new applications within it, new tools have also emerged what allows brands to achieve a higher level of involvement of their consumers. Since online social media and their relationship to consumer engagement in a brand have not yet been fully explored, the purpose of my thesis is to explore consumer involvement in virtual branded communities on the online social media Instagram and the impact of types of posts posted by the brand on the online social network Instagram, to the level of consumer engagement I researched ways of engaging consumers and level of engagement on the examples of brands in the fashion industry: Adidas, Nike, and Zara. For the research, I used typology, based on Coursaris which suggests different types of posts on social media and model adapted COBRA that separates different levels of consumer's engagement on social media.
Sekundarne ključne besede: engagement;Instagram;fashion;social media networks;virtual brand communities;Blagovne znamke;Trademarks;Potrošniki;Consumers;Instagram (spletno mesto);Instagram (Web site);Communication;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 63 str.
ID: 13454808