magistrsko delo
Marko Novak (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Izbira ustreznega atribucijskega modela pri večkanalnem spletnem oglaševanju

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;potrošnik;podatki;analiza;podatkovna analitika;modeli;zakonodaja;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Novak]
UDK: 339.138
COBISS: 81594371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 154
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Selecting appropriate attribution model in multi-channel online advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;consumer;data;analysis;data analytics;models;legislation;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 62, 7 str.
ID: 13594779