magistrsko delo
Marija Lampe (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo pregleduje trenutne tržne razmere vina v Sloveniji in opredeljuje najpomembnejše dejavnike, ki so pri nakupu vina za potrošnika odločilni. Trženje vina je kompleksen proces zaradi nenehnih sprememb, zahtevnosti potrošnika in pa različnih dejavnikov, od katerih je nastanek vina odvisen. Vinarji so primorani iskati nove prodajne poti in ideje. S pregledom teorije in izvedbo petih poglobljenih intervjujev z najbolj priznanimi slovenskimi vinarji je bilo ugotovljeno, da je ključni dejavnik nakupnega odločanja za slovenske potrošnike etiketa, sledijo pa še blagovna znamka, zunanja podoba steklenice in informacije na etiketi. Slovenski vinarji prisegajo na kvalitetna vina in se redno udeležujejo vinskih tekmovanj po celem svetu.

Ključne besede

etiketa;vrhunska vina;vinogradništvo;tržno komuniciranje;kakovost vina;vinarji;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Lampe]
UDK: 339.138:663.2(497.4)(043.2)
COBISS: 82100483 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 172
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: marketing strategy og High Quality Slovene wines
Sekundarni povzetek: The master's work surveys current market conditions of wine in Slovenia and defines the most significant factors that affect the demand for wine purchasing. Wine marketing is a complex process due to boundless modifications, consumer demanding and different factors the wine depends on. Winemakers are compelled into seeking new sales techniques and ideas. With looking over the theory and making five in-depth interviews with the most reputation Slovene winemakers, has been found out that the front label is the vital wine buying factor for Slovene consumers, the following ones are trademark, a wine bottle head to toe and information on the back label. The Slovene winemakers have confidence in wine quality and regularly take part in wine competitions all over the world.
Sekundarne ključne besede: label;high quality wines;winegrowing;marketing strategy;wine quality;winemakers;Trženje;Marketing;Vino;Wine;Blagovne znamke;Trademarks;Slovenija;Slovenia;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 69 str.
ID: 13659352
Priporočena dela:
, primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
, primer Donat Mg
, študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij