magistrsko delo
Anja Pertinač (Avtor), Blaž Zmazek (Mentor), Iztok Banič (Komentor)

Povzetek

V magistrskem delu je obravnavan problem nedoslednosti v matematičnih učbenikih za gimnazije, ki so potrjeni za uporabo s strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Magistrsko delo je razdeljeno na poglavja, v katerih so obravnavani posamezni tematski sklopi iz veljavnega učnega načrta. Pri vsakem poglavju so predstavljene vpeljave pojmov iz učnega načrta, kot so zapisane v obravnavanih učbenikih. Izkaže se, da so mnoge med njimi pomanjkljive ali celo nekorektne. V vsakem poglavju je predstavljena tudi možna rešitev, kako vpeljavo narediti korektno.

Ključne besede

magistrska dela;nedoslednosti;matematični učbeniki;gimnazijsko izobraževanje;naraščanje in padanje funkcij;geometrijsko zaporedje;sestavljene funkcije;nedoločeni integral;limita in zveznost funkcije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [A. Pertinač]
UDK: 519.7(043.2)
COBISS: 109126147 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 184
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Inconsistencies in mathematics textbooks
Sekundarni povzetek: The masters thesis examines inconsistencies in Slovenian grammar school mathematics textbooks which were approved by the Ministry of Education, Science and Sport. It is divided into chapters in which individual thematic sets of the current curriculum are discussed. In each chapter, we present the concepts from the curriculum as introduced in the analysed textbooks. The analysis shows that many of them are incomplete or incorrect. Each chapter also presents a possible solution on how to make the introduction of the concept correct.
Sekundarne ključne besede: master theses;inconsistencies;mathematics textbooks;grammar school education;rising and falling factorials;geometric sequence;composite functions;indefinite integral;limits and continuity of functions;Matematika;Učbeniki za srednje šole;Integrali;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: IX, 62 f.
ID: 15104489
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, za študente FKKT UM
, ni podatka o podnaslovu