what can we learn from audience feedback?
Tanja Kamin (Avtor), Nina Perger (Avtor)

Povzetek

During a pandemic, it is essential that most people respect the measures in place so as to keep the health crisis at bay. Still, a consensus must exist in society that the measures imposed by government are truly needed, just and legitimate, with several factors affecting whether this is achieved. In the article, we present the results of qualitative research (23 in-depth interviews) conducted in Slovenia at the peak of the first lockdown, focusing on how the study participants (women who were living alone during the first lockdown) perceived communication from the government and the public health authorities that comprised the official crisis communication group for managing the pandemic in Slovenia. The results present critical mistakes in communication that shaped trust in the official communicators and failed to motivate and encourage respondents to comply with the recommended and prescribed protective measures.

Ključne besede

Covid-19;Epidemije;Krizno komuniciranje;Zaupanje;Samske ženske;Slovenija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 316:77:616-036.22(497.4)
COBISS: 81081603 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Št. ogledov: 61
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Napake v krizni komunikaciji med pandemijo covid-19 v Sloveniji
Sekundarni povzetek: Med pandemijo je ključnega pomena, da večina ljudi upošteva predpisane ukrepe za preprečitev zdravstvene krize. Vendar mora v družbi obstajati konsenz, da so ukrepi, ki nam jih predpiše vlada, res potrebni, pravični in legitimni, na kar vpliva več dejavnikov. V članku predstavimo rezultate kvalitativne raziskave (23 poglobljenih intervjujev), ki smo jo izvedli v Sloveniji na vrhuncu prve splošne karantene, pri čemer se osredotočimo na to, kako so udeleženke v raziskavi (ženske, ki so med prvo splošno karanteno živele same) dojemale komunikacijo s strani vlade in javnih zdravstvenih organov, vključno z uradno skupino za krizno komunikacijo v okviru upravljanja s pandemijo v Sloveniji. Rezultati prikazujejo ključne napake v komunikaciji, ki so vplivale na zaupanje v uradne govorce in ki jim ni uspelo motivirati in spodbuditi respondentk, da bi upoštevale priporočene in predpisane zaščitne ukrepe.
Sekundarne ključne besede: Epidemics;Crisis communication;Trust;Single women;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 517-535, 689
Letnik: ǂLetn. ǂ58
Zvezek: posebna št.
Čas izdaje: sep. 2021
DOI: 10.51936/tip.58.specialissue.517-535
ID: 16137650
Priporočena dela:
, what can we learn from audience feedback?
, ni podatka o podnaslovu
, ǂa ǂresponse to the Covid-19 crisis in Slovenia
, zaključna projektna naloga
, primer Slovenije in Nove Zelandije