diplomsko delo
Maj Kobilica (Avtor), Peter Stanković (Mentor)

Povzetek

V Sloveniji ima posameznik možnost, da se udeleži širokega spektra tako formalnih, kot neformalnih glasbenih izobraževanj. Formalne glasbeno izobraževalne institucije, kot so javne glasbene šole, konservatorij za glasbo ter glasbena akademija, predstavljajo edino pot do formalne izobrazbe v glasbi, ki človeku omogoči bolj uspešno participacijo na trgu dela, bodisi kot glasbeni izvajalec, bodisi kot pedagog. V programe neformalnega glasbenega izobraževanja pa se lahko vpiše vsak, ki ima željo po nekem glasbenem znanju in je pripravljen plačati nekoliko višjo ceno. V tem diplomskem delu sem, z metodo intervjuja, pridobil vpogled v glasbeno izobraževanje v Sloveniji. Vzorec raziskovanja so sestavljale osebe, ki so bile tekom življenja včlanjene v katero koli izmed oblik glasbenega izobraževanja. Orisal sem strukturo formalnega in neformalnega glasbenega izobraževanja, podrobno pa opisal tudi njuno vsebino, torej kakšna teoretična in praktična znanja ponujata svojim uporabnikom. Poleg tega sem poizvedel o izkušnji, ki so jo učenci imeli z učnim procesom ter s kakšnimi prednostmi in slabostmi so ga označili.

Ključne besede

formalni glasbeno izobraževalni sistem;neformalno glasbeno izobraževanje;glasbeno učenje;glasbena znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Kobilica]
UDK: 37.018.54:78(497.4)(043.2)
COBISS: 123101699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 18
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of formal and informal music education system in Slovenia
Sekundarni povzetek: Slovenia offers a wide array of formal and informal music education programs for individuals to take part in. Formal music education institutions, such as public music schools, conservatory of music and music academy, represent the only way to attain formal music education, which makes it easier for an individual to pursue a career as a musical performer or educator. On the other hand, anybody can enrol in informal music education, as long as they want to learn some music knowledge and are willing to pay a higher price. In this thesis I gained insight into music education in Slovenia, using interview as the method of my research. The sample consisted of individuals who, during their lifetime, participated in any form of music education. I portrayed the structure of formal and informal music education and outlined its content, in a way of theoretical and practical musical knowledge that is being conveyed to students. In addition to this, I gained an understanding of students impressions regarding their education, including advantages and weaknesses they themselves recalled.
Sekundarne ključne besede: formal music education system;informal music education;music learning;music knowledge;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Glasbene šole;Neformalno izobraževanje;Slovenija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 46 str.
ID: 16551391