magistrsko delo
Petra Smej (Avtor), Dragica Haramija (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu z naslovom Bralno razumevanje Romov v izvirnih in v lahko branje prirejenih splošnih dokumentih vrtca je v teoretičnem delu predstavljeno življenje in izvor Romov, izsledki bralne pismenosti, pismenosti odraslih in lahko branje. V drugem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki je bila narejena v romskem naselju Kamenci v občini Črenšovci. Preverjeno je bilo razumevanje splošnih dokumentov vrtca, ki so v izvirni in prilagojeni različici. V raziskavi so sodelovali prebivalci Kamencev različnih starosti in izobrazbene strukture. Rezultate smo pridobili z anketnimi vprašalniki in izpolnjevanjem dokumentov v izvirni in prilagojeni različici.

Ključne besede

magistrska dela;bralna pismenost;Romi;bralno razumevanje;lahko branje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Smej]
UDK: 028:(497.4=214.58)(043.2)
COBISS: 127534851 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 21
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Roma reading comprehension of original and into easy-to-read adapted general kindergrten documents
Sekundarni povzetek: In the master's thesis entitled Roma reading comprehension of original and into easy-to-read adapted general kindergarten documents, the life and origin of Roma, results of reading literacy, adult literacy and easy reading are presented in the theoretical part. In the second part the results of the research that was carried out in the Roma settlement Kamenci in the municipality of Črenšovci is presented. The understanding of the general kindergarten documents, which are in the original and adapted version, was checked. Residents of Kamenci of different ages and educational backgrounds participated in the research. The results were obtained through survey questionnaires and filling out documents in the original and adapted versions.
Sekundarne ključne besede: master theses;reading literacy;Roma;reading comprehension;easy reading;Romi;Bralno razumevanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za temeljne pedagoške predmete
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 92 str.))
ID: 16593122