Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2009 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
UDK: | 316.6 |
COBISS: |
7927625
![]() |
ISSN: | 1408-2942 |
Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
Št. ogledov: | 784 |
Št. prenosov: | 207 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Socialni pedagogi - od znanja do vere v spremembe |
Sekundarne ključne besede: | socialna pedagogika;poklicne kompetence;educationalist;occupation;identity;pedagog;poklic;identiteta; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 175-196 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ13 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ2 |
Čas izdaje: | jun. 2009 |
ID: | 1733948 |