editorial

Povzetek

Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties

Ključne besede

učenci s posebnimi potrebami;tuji jeziki;angleščina;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 376-056.47:811.111
COBISS: 137437187 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Št. ogledov: 1202
Št. prenosov: 316
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: Angleščina;Učne težave;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 7-11
Letnik: ǂVol. ǂ12
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.26529/cepsj.1575
ID: 17946010
Priporočena dela:
, implications for initial foreign language teacher education
, analysis of opportunities and barriers in inclusive education in Slovenia
, insights from instrumental, neuro-psychological and study-related profiles