Primož Vitez (Avtor)

Povzetek

Gledališki govor je umetnina, ki temelji na principih kompozicije: najbolj učinkovit in estetiziran je takrat, ko je vidno in implicitno najbolj odmaknjen od redundantnih struktur spontane komunikacijske vsakdanjosti. Če je gledališče umetniška zgostitev nefikcijske resničnosti, potem tudi odrski govor ne more biti zgolj posnemanje zunajgledališke jezikovne stvarnosti, temveč je njen destilat.

Ključne besede

gledališče;gledališki govor;jezikovna norma;jezikovna redundanca;gledališka iluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 808.55:792
COBISS: 50696802 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Theatrical speech is an artefact based on the principles of composition: it is most efficient and aestheticised when visually and implicitly the most distant from the redundant structures of spontaneous daily communication. If theatre is a condensation of non-fictional reality, then theatrical speech does not simply emerge as mimicking the extra-theatrical linguistic reality, but as distilling it.
Sekundarne ključne besede: theatre;theatrical speech;linguistic norm;linguistic redundance;theatrical illusion;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 353-358
ID: 19574829
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu