magistrska naloga
    	
    Povzetek
 
V magistrski nalogi sem raziskal in analiziral uporabo e-učbenikov v osnovnih šolah. Ugotovil sem, kateri e-učbeniki so potrjeni za osnovne šole, kakšen delež predstavljajo glede na vse potrjene učbenike in katere založbe jih izdajajo. Sestavil sem sezname potrjenih e-učbenikov po posameznih razredih in predmetih ter ugotovil, da e-učbeniki predstavljajo 20 % vseh potrjenih učbenikov. Največja založba pri izdaji e-učbenikov je Založba Rokus Klett, ki je izdala 55 % vseh potrjenih e-učbenikov. V nadaljevanju sem ugotavljal, kako učitelji izbirajo in uporabljajo e-učbenike pri pouku. Izkazalo se je, da je kar 44 % učiteljev, ki uporabljajo e-učbenik pri pouku, preizkusilo le tega, ki ga uporabljajo, ter da učitelji uporabljajo e-učbenike predvsem za utrjevanje snovi in za prikazovanje video posnetkov. Na koncu sem še primerjal dva e-učbenika, ki sta potrjena za matematiko v devetem razredu. V primerjavi sem ugotavljal prednosti in slabosti, ki jih posamezen e-učbenik ima v primerjavi z drugim.
    Ključne besede
 
e-izobraževanje;e-gradiva;e-učbeniki;osnovna šola;založba;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2023 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo | 
            
        
            | Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu | 
        
            | Založnik: | [A. Marko] | 
   
        
            | UDK: | 37.091.64:004(043.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 159205379   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 188 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 32 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: | In the master's degree thesis, I carried out the research and analysis of e-textbooks use in primary schools. I found out which e-textbooks are validated in primary schools, their share considering all validated textbooks, and which publishing houses publish them. I made a list of validated e-textbooks regarding separate grades and subjects. I found out that 20 % of all validated textbooks are electronic textbooks. The largest publishing house offering e-textbooks is Založba Rokus Klett which published 55 % of all validated e-textbooks. Further on I established how teachers choose and use e-textbooks in class. It showed that quite 44 % of teachers used the chosen e-textbook in class, and that teachers use e-textbooks mostly to refresh subject matter and to show videos. At the end I compared two e-textbooks, validated maths e-textbooks in grade nine. I found out advantages and disadvantages of the individual e-textbook in comparison to the other. | 
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | e-learning;e-materials;e-textbook;primary school;publisher;E-izobraževanje;Učila in učni pripomočki;Univerzitetna in visokošolska dela; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: | Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu | 
        
           
        
            | Komentar vira: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje; | 
        
           
        
           
        
            | Strani: | XIII, 103 str. | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 19591496 |