magistrsko delo
Lara Dimec (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo temelji na začetnem opismenjevanju in njegovih dejavnikih. Osredotočeno je na glasovno zavedanje, natančneje zaznavanju začetnih in končnih glasov. Empirični del temelji na spremljanju napredka učencev od vstopa v prvi razred do vstopa v drugi razred pri poimenovanju sličic, zaznavi začetnega in končnega glasu v besedi. Z učenci smo se sestali trikrat, prvič pred obravnavo začetnega in končnega glasu, drugič po obravnavi in tretjič po obravnavi vseh črk, v drugem razredu. Vzorec je obsegal 19 učencev. Podatke smo zbrali s pomočjo preverjanja, ki zajema tri naloge: poimenovanje sličic, izgovarjava začetnega glasu in izgovarjava končnega glasu. Preverjanje je bilo vsakič enako. Podatki so predstavljeni s pomočjo tabel, ločeno glede na napredek učencev in razreda kot celota.

Ključne besede

magistrska dela;začetni glas;končni glas;opismenjevanje;prvi razred;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Dimec]
UDK: 373.3:159.946.3(043.2)
COBISS: 172482563 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 41
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Monitoring the progress of 1st grade students detecting initial and final sounds in words
Sekundarni povzetek: The master's thesis is based on initial literacy and its determinants, focusing on phonological awareness, specifically the perception of initial and final sounds. The empirical section is built upon monitoring students' progress from the first grade to the beginning of the second grade, with tasks involving image identification and the identification of initial and final sounds within the word itself. Interactions with students took place on three occasions: firstly, prior to addressing initial and final sounds; secondly, after adressing the topic; and finally, after addressing every letter of the alphabet in the second grade. The sample encompassed 19 students. Data was collected through an assessment that comprised three tasks: image identification, pronunciation of initial sounds, and pronunciation of final sounds. The assessment remained consistent across all three instances. The data is presented using tables, segregated according to students' progress and grade level as a whole.
Sekundarne ključne besede: master theses;initial sound;final sound;literacy;first grade;Osnovnošolsko izobraževanje;Glas;Zaznavanje govora;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 87 str.))
ID: 19928123