magistrsko delo
Povzetek
Začetno opismenjevanje poteka v prvem triletju osnovne šole. Uspeh učenca v prvih letih šolanja je odvisen tudi od razvoja grafomotoričnih spretnosti in senzoričnih funkcij. Cilj sodobnega bralnega pouka je, da bi vsak posameznik bral tekoče, prebrano razumel in bil sposoben pridobljene informacije uporabiti za reševanje življenjskih problemov. Pomemben vpliv na celoten potek razvoja posameznikovega branja in pisanja imajo razvite sposobnosti glasovnega zavedanja. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili komunikacijske dejavnosti, ki so sestavni del sodobnega bralnega pouka, podrobneje predstavili opismenjevanje v prvem triletju osnovne šole ter podrobneje raziskali teoretične vsebine branja in pisanja. V empiričnem delu smo predstavili namen in metodologijo naše raziskave. V praktičnem delu smo predstavili potek učnih srečanj v kronološkem zaporedju. V opisih srečanj smo sproti beležili komentarje in naša opažanja. Izkazalo se je, da so učna srečanja kljub kratkemu časovnemu intervalu v splošnem prispevala k napredku učencev. Ugotovili smo, kako pomembno je zgodnje odkrivanje težav, kako pomembno vpliva dobro razvito glasovno zavedanje na branje in pisanje ter kako pomembna je notranja motivacija v procesu učenja.
Ključne besede
magistrska dela;opismenjevanje;branje;razumevanje branja;pisanje;narek;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[V. Kragelj] |
UDK: |
37.091.3:028(043.2) |
COBISS: |
115050499
|
Št. ogledov: |
57 |
Št. prenosov: |
7 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Monitoring the progress of 3rd grade students in reading and writing |
Sekundarni povzetek: |
Initial literacy education takes place in the first triad of primary school. The success of a student in the first school years depends mainly on the development of graphomotor skills and sensory functions. The goal of modern reading lessons is the ability of each individual to read fluently, to understand the content read and to be able to use the information obtained when solving problems in life. Developed vocal awareness skills have a significant impact on the entire course of an individual's reading and writing development. In the theoretical part of the master's thesis we introduced communication activities which are a part of contemporary reading lessons, we presented literacy education in the first triad of primary school as well as researched the theoretical content of reading and writing in detail. In the empirical part we presented the purpose and methodology of our research. In the practical part we presented the course of learning meetings in chronological order. We kept track of comments and our observations in the descriptions of the meetings. Learning sessions, despite the short time interval, turned out to be generally conducive to student progress. We found out how important early detection of problems is, how significantly a well-developed vocal awareness affects reading and writing and how important is the intrinsic motivation in the learning process. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;literacy education;reading;reading comprehension;writing;dictation;Branje;Osnovne šole;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XXII, 128 str.)) |
ID: |
15617859 |