Aleš Kuhar (Avtor), Tanja Tič (Avtor)

Povzetek

The study aims to extend the understanding of consumersʹ perception of private labelled food products in Slovenia. Consumer sensory test of sour gherkins was conducted in two experimental conditions where the effect of brand information on hedonic judgment was examined. The difference between private label and producer label products was especially scrutinized. Results show that consumers in Slovenia perceive private labels as a lower price alternative of comparable quality to producer brands. Disposable income and family size proved to have significant effect on propensity to buy private label food. Study confirms that the information about brand significantly affect consumer sensory judgment. The effect of assimilation has been confirmed also in the case of private label.

Ključne besede

živila;kisle kumarice;blagovne znamke;potrošniki;senzorična ocena;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: Biotehniška fakulteta
UDK: 641
COBISS: 2367880 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-9175
Matična publikacija: Acta agriculturae Slovenica
Št. ogledov: 1553
Št. prenosov: 409
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Raziskava poskuša poglobiti razumevanje percepcije trgovskih blagovnih znamk hrane pri slovenskih potrošnikih. Izvedeno je bilo senzorično vrednotenje vzorcev kislih kumaric pri dveh različnih vrstah eksperimentalnih razmer, kjer je bil ocenjevan učinek informacije o blagovni znamki na hedonično vrednotenje. Test je bil osredotočen na razlikovanje trgovskih blagovnih znamk in proizvajalčevih blagovnih znamk. Rezultati so pokazali, da slovenski potrošniki trgovske blagovne znamke vrednotijo kot cenovno ugodno alternativno izbiro primerljive kakovosti v primerjavi s proizvajalčevimi blagovnimi znamkami. Statistično značilni učinki nagnjenosti k izbiri trgovskih blagovnih znamk so bili potrjeni za dejavnike: razpoložljivi dohodek in velikost družine. Raziskava potrjuje hipotezo, da informacija o blagovni znamki statistično značilno vpliva na senzorično vrednotenje vzorcev pri potrošnikih. Učinek asimilacije je bil potrjen tudi pri trgovskih blagovnih znamkah.
Sekundarne ključne besede: živila;kisle kumarice;blagovne znamke;potrošniki;senzorična ocena;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 379-390
Letnik: ǂVol. ǂ91
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2008
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;food;cooking;dishes;živila;kuhanje;jedi;
DOI: 10.2478/v10014-008-0018-1
ID: 21370
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, Slow food v Sloveniji