magistrsko delo
Nina Kljun (Avtor), Andrej Kohont (Mentor), Maruša Pušnik (Komentor)

Povzetek

S pojavitvijo covida-19 se je tako zasebno kot družbeno življenje precej predrugačilo. Ena izmed vidnejših posledic zaprtja države in omejevanja stikov je bil tudi povečan obseg dela od doma, kar pa ne bi bilo možno brez medijev, ki nam omogočajo tako komuniciranje na daljavo kot tudi dostop do različnih informacij. Takšna oblika dela pa je ostala v povečanem obsegu tudi po koncu pandemije. Podjetjem se pri tem poraja vprašanje, kako delo od doma vpliva na zavzetost zaposlenih, kar se posledično odraža tudi v uspešnosti podjetij. V teoretičnem delu sem opredelila pojme delovne zavzetosti, dela od doma in intimne medije ter pojasnila, kako je prišlo do naturalizacije dela od doma. V empiričnem delu pa sem skozi anketni vprašalnik analizirala demografske podatke, dojemanje in pripravljenost na delo od doma in delovno zavzetost zaposlenih skozi UWES 17 vprašalnik. Anketo sem opravila v IT podjetju, ki ima zaposlene v Sloveniji, Hrvaški, Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji. Skozi raziskavo sem zaznala večje razlike pri dojemanju dela od doma in delovne zavzetosti pri anketirancih iz Slovenije in anketirancih iz ostalih tujih držav.

Ključne besede

covid-19;delo od doma;intimni mediji;mediatizacija;delovna zavzetost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Kljun]
UDK: 331.1(043.2)
COBISS: 177960451 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 13
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Employee engagement in remote work through the lens of covid-19
Sekundarni povzetek: With the emergence of Covid-19, both private and social life underwent significant changes. One of the most notable consequences of lockdowns and social distancing measures was the increased prevalence of remote work, made possible by media that allowed us to communicate from a distance and access various information. Such a form of work has persisted in greater volume even after the pandemic. This raises questions for businesses regarding how remote work affects employee engagement, which, in turn, influences the success of companies. In the theoretical part, I defined the concepts of work engagement, remote work, and intimate media and explained how the naturalization of remote work came about. In the empirical part, I analyzed demographic data, perceptions, readiness for remote work, and employee work engagement through the UWES 17 questionnaire via a survey. The survey was conducted in an IT company with employees in Slovenia, Croatia, Montenegro, Bosnia and Herzegovina, and North Macedonia. Through the research, I identified significant differences in the perception of remote work and work engagement between survey respondents in Slovenia and those in other foreign countries.
Sekundarne ključne besede: Covid-19;work from home;intimate media;mediatization;work engagement;Delo na daljavo;Zaposleni;Delovna etika;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 81 str.
ID: 21736133