diplomsko delo
Dijana Krivec (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu Učinek poslušanja literarnih besedil na otrokovo ustvarjalno pripovedovanje smo raziskovali, kakšen vpliv ima prebiranje literarnih del na otrokovo besedišče in ustvarjalno pripovedovanje v obdobju šestih mesecev oz. petnajstih srečanj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se osredotočili na mišljenje in govor, zgodnji govorni razvoj in kasnejši govorni razvoj. Opredelili smo pripovedovanje, rabo stavkov, besedni zaklad otrok, rabo slovnice in kakšna sta otroška domišljija in ustvarjalnost. Podrobneje smo opredelili, kakšna je vloga odraslega, kako na otroka vpliva književna didaktika in kako lahko odrasla oseba spodbuja otrokovo domišljijo in ustvarjalnost. V empiričnem delu smo interpretirali in prikazali rezultate pridobljene raziskave oz. rezultate dveh preverjanj. Izpeljali smo dve preverjanji, in sicer začetno in končno, medtem smo načrtovali 15 dejavnosti, ki pokrivajo vsa področja kurikula. Otrokom smo v teh 15 srečanjih načrtno prebirali najrazličnejša izbrana literarna dela in izvajali dejavnosti, ki spodbujajo govor. V tem obdobju smo opazili ogromen napredek pri otrocih. Povečala sta se besedni zaklad in raba elementov ustvarjalnega pripovedovanja.

Ključne besede

diplomska dela;govorjenje;pripovedovanje;ustvarjalnost;domišljija;vloga odraslega;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Krivec]
UDK: 373.2:159.946.3:808.543(043.2)
COBISS: 190401027 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 25
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The Effect of Listening to Literary Texts on Child's Creative Storytelling
Sekundarni povzetek: In thesis The Effect of Listening to Literary Texts on Children's Creative Storytelling, we explored what effect reading literary texts has on child's vocabulary and creative storytelling over a period of six months or fifteen meetings. In the theoretical part of the thesis, we focused on mindset and speech, early speech development and later speech development. We defined storytelling, use of sentences, children's vocabulary, use of grammar and what children's imagination and creativity are like. In more detail we defined what is adult's role, how a child is influenced by literary didactics and how an adult can stimulate a child's imagination and creativity. In the empirical part, we interpreted and presented the results of the obtained research or the results of two checks. We carried out two checks, the initial and the final one. In the meantime, we planned 15 activities covering all areas of the curriculum. In these 15 meetings, we systematically read a wide variety of selected literary works to the children and carried out activities that encourage speech. During this period, we have seen tremendous progress in children. Vocabulary and use of elements of creative storytelling increased.
Sekundarne ključne besede: theses;speaking;storytelling;creativity;imagination;adult role;Predšolska vzgoja;Razvoj otroškega govora;Pripovedovanje zgodb;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 81 str., [2] str. pril.))
ID: 23029259