diplomsko delo
Tilen Starman (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je prenos šestih umetniških del Giorgia de Chirica v tridimenzionalni prostor in ustvarjanje povezane celote, ki omogoča uporabnikom interaktivno raziskovanje slik v okolju virtualne resničnosti. Uporabili smo orodji Blender za 3D modeliranje in Unity za razvoj VR aplikacije, pri čemer je bila za končno predstavitev uporabljena naprava Oculus Quest 2. Proces razvoja je zajemal več faz, od modeliranja objektov in pisanja skript do izgradnje aplikacije. Posebno pozornost smo namenili rekreiranju pravilnih perspektiv in senc, tako da so skladne z de Chiricovimi deli. Prehajanje med scenami je zasnovano kot serija dinamičnih transformacij, kjer se obstoječi objekti postopoma spreminjajo - premikajo, rotirajo in skalirajo ter spreminjajo svoje druge lastnosti, tako da ustvarijo novo kompozicijo, ki predstavlja naslednje umetniško delo v cikličnem zaporedju. S tem izpostavimo ponavljanje tem in motivov v umetnikovih delih. Uporabnikom smo omogočili tudi primerjavo med realnimi sencami in tistimi, ki jih je umetnik upodobil v svojih delih.

Ključne besede

virtualna resničnost;Unity;Blender;modeliranje slikarskih del;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Starman]
UDK: 004.925.8:75(043.2)
COBISS: 189911299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 47
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Modelling of selected paintings as virtual reality spaces
Sekundarni povzetek: The aim of the thesis is to bring six artworks by Giorgio de Chirico into a three-dimensional space and create a coherent whole that allows users to interactively explore the paintings in a virtual reality environment. We used Blender for 3D modelling and Unity to develop the VR application, with the Oculus Quest 2 device used for the final demonstration. The development process involved several phases, from object modelling and scripting to building the app. Special attention was paid to recreating the correct perspectives and shadows to be consistent with de Chirico's work. The transition between scenes is designed as a series of dynamic transformations, where existing objects gradually change -- shifting, rotating and scaling, and changing their other properties to create a new composition that represents the next artwork in a cyclical sequence. This highlights the repetition of themes and motifs in the artist's work. We have also made it possible for users to compare real shadows with those depicted in the artist's work.
Sekundarne ključne besede: virtual reality;Unity;Blender;Oculus Quest 2;Giorgio de Chirico;modelling of paintings;computer and information science;diploma;Navidezna resničnost;Modeliranje podatkov (računalništvo);Slikarstvo;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 62 str.
ID: 23148362