magistrsko delo

Povzetek

Vsi lahko pripomoremo k trajnosti in bolj zeleni prihodnosti, saj se ta začne pri posamezniku. Namen magistrskega dela je predstaviti smernice zelene logistike in kako te vplivajo na načrtovanje kontejnerskih terminalov. V delu se omejim na zeleno logistiko, kako lahko ta pripomore k bolj zelenemu poslovanju in kako lahko vpliva na kontejnerske terminale, s kakšnimi izzivi se srečujejo upravljavci terminalov ter kakšne so zelene prakse v logističnem sektorju. Predstavim tudi štiri pristanišča, dve evropski in dve azijski, ki se uvrščajo med najbolj zelena in avtomatizirana pristanišča na svetu. V zadnjem poglavju dela izvedem SWOT in TOWS analizo razvoja kontejnerskih terminalov, pa tudi anonimno anketo, s katero želim ugotoviti, kako slovenska logistična podjetja vstopajo v zelene logistične prakse, in katere prakse uporabljajo za boljšo trajnost.

Ključne besede

zelena logistika;kontejnerski terminali;avtomatizacija;pristanišča;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FPP - Fakulteta za pomorstvo in promet
Založnik: [A. Bišćan Pečarič]
UDK: 656.6:005.5(043.2)
COBISS: 202074371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 725
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CONTAINER TERMINAL PLANNING AND GREEN LOGISTICS
Sekundarni povzetek: We can all contribute to sustainability and a greener future, because it starts with individual. The purpose of the Master's thesis is to present the guidelines of green logistics and how they affect planning of container terminals. In my work, I will limit myself to green logistics, how it can contribute to a greener business and how it can affect container terminals, what challenges terminal operators face and what green practices are in the logistics sector. The thesis also presents four ports, two European and two Asian, which are considered one of the greenest and most automated ports in the world. In the last chapter of my thesis, a SWOT and TOWS analysis of the development of container terminals were presented. At the ends of thesis I made also an anonymous survey with which I wanted to gain an insight how do Slovenian logistics companies input into green logistics practices and which practices are they using for being more sustainable.
Sekundarne ključne besede: Green logistics;container terminals;sustainability;green practices;electrification;automation;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za pomorstvo in promet
Strani: V f., 77 str.
ID: 24536887