magistrsko delo
Nina Terpotec (Avtor), Kosta Dolenc (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu z naslovom Primerjava izdelave izdelka iz lesa pri pouku naravoslovja in tehnike na matični in podružnični šoli smo v teoretičnem delu podrobneje opisali predmet naravoslovje in tehnika, matično ter podružnično šolo in izdelavo praktičnih izdelkov, kjer smo predstavili ustvarjalnost, varno delo, orodje ter pripomočke, ki jih uporabljamo v šoli pri predmetu naravoslovje in tehnika, ter delovno okolje. V nadaljevanju smo opisali izbrano gradivo les ter obdelovalne postopke lesa, s katerimi se srečujejo učenci pri predmetu naravoslovje in tehnika. V empiričnem delu smo s pomočjo deskriptivne metode opisali in analizirali potek pouka na matični ter podružnični šoli. V raziskavi so sodelovali učenci 4. razreda izbrane matične in podružnične osnovne šole. Rezultati raziskave so predstavljeni slikovno in opisno ter kažejo, da razpoložljivost pripomočkov, materiala in orodja nimajo velikega vpliva na kakovost izdelave izdelkov. Učenci na matični šoli so imeli boljše pogoje za delo, vendar so imeli večje težave pri izdelovanju. Največji izziv jim je predstavljalo rokovanje z orodji in natančnost. Na podružnični šoli pa so se učenci soočali s pomanjkanjem določenih orodij in materialov, a so kljub temu izdelali kakovostne izdelke. Ne glede na izzive so učenci na obeh šolah pokazali veliko ustvarjalnosti.

Ključne besede

magistrska dela;naravoslovje in tehnika;matična šola;podružnične šole;izdelki iz lesa;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Terpotec]
UDK: 37.091.3:6(043.2)
COBISS: 205780995 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 28
Št. prenosov: 5
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of manufacture of wooden products in natural sciences and technology class in central and branch schools
Sekundarni povzetek: In the master's thesis titled "A Comparative Study of Woodworking Projects in Natural Science and Technology Classes at Central and Branch Schools," the theoretical section provides an in depth description of the Natural Science and Technology curriculum, the distinctions between central and branch schools, and the practical aspects of project creation. This includes a focus on creativity, safe work practices, tools and equipment used in these classes, and the working environment. Additionally, the chosen material - wood, and its processing techniques encountered by students in the Natural Science and Technology subject are presented in detail. The empirical section employs descriptive analysis to examine and compare the teaching methods at both central and branch schools. The study involved fourth-grade students from selected central and branch primary schools. The research findings, presented graphically and descriptively, indicate that the availability of tools, materials, and equipment does not significantly affect the quality of the students' projects. While students at the central school had better working conditions, they faced greater difficulties in the crafting process, particularly in handling tools and achieving precision. In contrast, students at the branch school produced high-quality projects, despite lacking certain tools and materials. Regardless of these challenges, students at both schools demonstrated significant creativity.
Sekundarne ključne besede: master theses;natural sciences and technology;central school;branch schools;wooden products;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Tehnika;Leseni izdelki;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 84 str.))
ID: 24640646