Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2021 |
Tipologija: | 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav |
Organizacija: | UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko |
Založnik: | European Organization for Nuclear Research |
UDK: | 378:37.018.43 |
COBISS: |
61535235
![]() |
Št. ogledov: | 26 |
Št. prenosov: | 0 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Forced continuance intention model of distance online teaching during COVID-19 outbreak at University of Maribor |
Sekundarne ključne besede: | COVID-19;higher education;students;distance education;side effects;Višje in visokošolsko izobraževanje;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus); |
Vrsta dela (COBISS): | Drugo |
Strani: | 1 spletni vir |
DOI: | 10.5281/zenodo.4724514 |
ID: | 24798285 |