project documentation
Kosta Dolenc (Avtor), Mateja Ploj Virtič (Avtor), Andrej Šorgo (Avtor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

COVID-19;visokošolsko izobraževanje;študenti;izobraževanje na daljavo;stranski učinki;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: European Organization for Nuclear Research
UDK: 378:37.018.43
COBISS: 61535235 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 26
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Forced continuance intention model of distance online teaching during COVID-19 outbreak at University of Maribor
Sekundarne ključne besede: COVID-19;higher education;students;distance education;side effects;Višje in visokošolsko izobraževanje;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus);
Vrsta dela (COBISS): Drugo
Strani: 1 spletni vir
DOI: 10.5281/zenodo.4724514
ID: 24798285