diplomsko delo
Sara Škerban (Avtor), Dijana Močnik (Mentor), Gordana Radić (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal za oglaševanje in trženje s strani različnih blagovnih znamk in podjetij, med njimi tudi Duolingo. V sklopu empirične raziskave smo izvedli spletno anketo, s katero smo analizirali, kako je prisotnost podjetja na družbenih omrežjih vplivala na uporabnikovo mnenje o podjetju Duolingo in kako le-ta pritegne svoje uporabnike preko oglaševanja na družbenih omrežjih. Ugotovili smo, da obstaja močna pozitivna povezanost med oglaševanjem in prvim vtisom, vsebinami ter lastnostmi oblikovanja, ki jih uporabnik na družbenih omrežjih v oglasu opazi, in da je oglaševanje imelo zmeren vpliv na njihove uporabnike.

Ključne besede

digitalno trženje;družbena omrežja;blagovne znamke;oglaševanje v družbenih omrežjih;Duolingo;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Škerban]
UDK: [339.138+659.1]:077.5(043.2)
COBISS: 221450755 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategies in the digital age and analysis of Duolingo's social media advertising
Sekundarni povzetek: In the bachelor’s thesis, we defined social networks as a channel for advertising and marketing by different brands and companies, including Duolingo. As part of the empirical research, we conducted an online survey to analyze how the company's presence on social networks influenced users' opinion of Duolingo and how Duolingo engages its users through social media advertising. We found that there is a strong positive correlation between advertising and the first impression, content, and design features that a social media user sees in an advert and that advertising has a moderate impact on their users.
Sekundarne ključne besede: digital marketing;social networks;brands;social media advertising;Duolingo;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 61 f.))
ID: 24813403