diplomsko delo
Povzetek
Cilj diplomskega dela je bil raziskati uporabo digitalnih tehnologij med predšolskimi otroki in
v procesu raziskovanja odgovoriti na naslednja vprašanja – katere digitalne tehnologije (lahko)
predšolski otroci uporabljajo; kako se starši soočajo z reguliranjem teh; kako so različni vzgojni
stili povezani z različnimi strategijami posredovanja staršev pri uporabi digitalnih tehnologij
ter kakšna sta poznavanje strokovnih smernic na tem področju in odnos staršev do teh.
Raziskovanja smo se lotili v dveh fazah – prvo fazo so predstavljali anketni vprašalniki, s
katerimi smo lahko določili vzgojne stile staršev, in drugo fazo poglobljeni intervjuji s tremi
izbranimi pari staršev, pri čemer je vsak par predstavljal drugačen vzgojni stil. To nas je
privedlo do pomembnih zaključkov, ki so razkrili, da so predšolski otroci primarno
izpostavljeni televiziji; da permisivni vzgojni stil vodi do večje izpostavljenosti digitalnim
tehnologijam, da so smernice o primerni uporabi zaslonov še relativno nepoznane in da starši
predšolskih otrok najpogosteje uporabljajo restriktivne strategije posredovanja.
Ključne besede
vzgojni stili;strategije medijskega posredovanja;predšolski otroci;smernice
za uporabo zaslonov;diplomsko delo;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
Založnik: |
[S. Droftina] |
UDK: |
07:37-053.4(043.2) |
COBISS: |
209118211
|
Št. ogledov: |
48 |
Št. prenosov: |
8 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Mediation strategies and adherence to expert recommendations to limit the use of digital technologies among parents of preschool children |
Sekundarni povzetek: |
The thesis aimed to investigate the use of digital technologies among preschool children, and
in the process of research answer the following questions - which digital technologies do
preschool children use; how do parents cope with the regulation of these technologies; how are
different parenting styles related to different parental mediation strategies in the use of digital
technologies, and what is their knowledge of the guidelines in this area and the parents' attitude
towards them. The research was conducted in two phases - the first phase consisted of
questionnaires to identify parents' parenting styles, and the second phase consisted of in-depth
interviews with three selected pairs of parents, each representing a different parenting style.
This led us to important conclusions, which revealed that preschool children are primarily
exposed to television; that permissive parenting style leads to increased exposure to digital
technologies; that guidelines on appropriate screen use are still relatively unknown, and that
parents of preschool children most often use restrictive mediation strategies. |
Sekundarne ključne besede: |
parenting styles;media medation strategies;preschool children;screen usage
guideliness;thesis;Mediji;Vzgoja in izobraževanje;Predšolski otroci;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (63 str.)) |
ID: |
25021694 |