diplomsko delo
Lara Seretin (Avtor), Silvester Lipošek (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava proces učenja plavanja pri otrocih s poudarkom na času aktivnega sodelovanja med plavalnimi urami. Cilj raziskave je ugotoviti, kako globina vode in predznanje plavanja vplivata na otrokovo aktivnost med učnimi urami. Teoretični del preučuje pomen plavanja z vidika preživetja in zdravja ter metode poučevanja in didaktična načela, ki jih učitelji uporabljajo pri učenju plavanja. Empirični del vključuje opazovanje otrok med plavalnimi tečaji, pri čemer so bili otroci razdeljeni glede na globino vode in stopnjo predznanja. Rezultati kažejo, da otroci v globlji vodi v povprečju preživijo več časa v aktivnem učenju, vendar razlika ni statistično pomembna. Prav tako je bilo ugotovljeno, da predznanje plavanja pomembno vpliva na dolžino aktivnega učenja plavanja. Za učinkovitejše učenje plavanja predlagamo prilagoditev učnih metod glede na starost, predznanje in fizične sposobnosti otrok ter optimizacijo učnih programov. Diplomsko delo prispeva k izboljšanju pedagoških pristopov v plavalni vzgoji.

Ključne besede

diplomska dela;plavanje;aktivno učenje;učni pogoji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Seretin]
UDK: 37.091.3:797.21(043.2)
COBISS: 218931203 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learn to swim: for children with different swimming skills in different learning conditions
Sekundarni povzetek: The diploma thesis discusses the process of children's swimming learning, with an emphasis on the time of active participation during swimming lessons. The aim of the study is to discover how the depth and prior knowledge of swimming affect a child's activity during the lessons. The theoretical part examines the importance of swimming from the perspective of survival and health, as well as the teaching methods and didactic principles used by teacher in swimming leassons. The empirical part includes observations of children during swimming lessons, where they were divided according to water depth and level of prior knowledge. The results show that, on average, children spend more time in active learning in deeper water, but the difference is not statistically significant. It was also established that prior knowledge has an important impact on the length of active swimming learning. We suggest adapting learning methods to the age, prior knowledge, and physical competence of children, as well as optimising learning programmes for more effective swimming learning. The thesis contributes to the improvement of pedagogical aproaches in swimming education.
Sekundarne ključne besede: theses;swimming;active learning;learning conditions;Plavanje;Učenje in poučevanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za športno treniranje
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 73 str.))
ID: 25206247