diplomsko delo
Povzetek
Namen diplomskega dela z naslovom Pristop učenja na podlagi nalog pri plesnem ustvarjanju predšolskih otrok je bil raziskati možnost uporabe didaktične strategije učenja na podlagi nalog pri plesnem ustvarjanju s skupino otrok v vrtcu. Diplomsko delo zajema teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so opredeljeni ključni pojmi, kot so ples, plesna vzgoja, aktivno učenje in učenje na podlagi nalog. Obravnavana sta proces razvoja gibalnih motivov in plesnih elementov skozi plesno izražanje ter njegova vloga pri celostnem razvoju otroka. Praktični del vključuje priprave na izvedbo dejavnosti učenja na podlagi nalog v vrtcu, spremljanje njihovega poteka in analizo izvedenih plesnih aktivnosti. Evalvacije temeljijo na načrtnem opazovanju otrok med plesnim ustvarjanjem. V zaključku so povzete ključne ugotovitve raziskave, ki predstavljajo pomembno izhodišče za nadaljnje preučevanje in implementacijo didaktične strategija učenja na podlagi nalog v vrtcih. Otroci so med seboj zelo dobro sodelovali. Pokazali so visoko stopnjo ustvarjalnosti in sposobnost plesne improvizacije ter uspešno raziskovali lastne plesne zmožnosti pri iskanju gibalnih rešitev na zastavljene naloge, pri čemer so izhajali iz vsebinskih motivov, povezanih s specifično temo. Rezultati potrjujejo, da takšen pristop spodbuja ne le individualno izražanje, temveč tudi medsebojno sodelovanje in ustvarjalno raziskovanje giba.
Ključne besede
diplomska dela;plesna vzgoja;predšolski otroci;učenje na podlagi nalog;aktivno učenje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2025 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. L. Kirbiš] |
UDK: |
373.2.015.31:793.3(043.2) |
COBISS: |
236831491
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The task-based learning dance creativity of preschool children |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of the thesis titled Task-Based Learning Dance Creativity of Preschool Children was to study the potential use of a didactic strategy for task-based learning dance creativity with a group of children in kindergarten. The thesis consists of the theoretical and empirical parts. In the theoretical part, we define key notions, such as dance, dance education, active learning, and task-based learning. We discuss the process of movement motifs and dance elements through dance expression and its role in the integral development of children. In the empirical part, we also included lesson plans for conducted activities of task-based learning in the kindergarten, monitoring of their activity process and the analysis of dance activities. The evaluations are based on the intentional monitoring of children's dance creativity. In the final part of the thesis, we summarize the key findings of the research, which are important starting points for further research and the implementation of the didactic strategy for task-based learning in kindergartens. The children worked together very well. They showed high creativity and the ability to improvise in dance. They successfully observed their dance abilities when searching for movement solutions to provided tasks arising from the content motifs related to a specific theme. The results confirm that such an approach encourages not just individual expression but also cooperation and the creative study of movement. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;dance education;preschool children;task-based learning;active learning;Predšolsko učenje in poučevanje;Ples;Gibalna vzgoja;Aktivno učenje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 70 str.)) |
ID: |
26194393 |