primer Fiat Auto S.p.A.

Povzetek

Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;pospeševanje prodaje;poslovno komuniciranje;odnosi s strankami;kadri;nagrade;informacijska tehnologija;Internet;case study;Fiat;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Stopar]
UDK: 339.13
COBISS: 14755302 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 941
Št. prenosov: 363
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;sales promotion;business communication;customer relationship;personnel;prizes;information technology;Internet;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str., 12 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 35057