diplomsko delo
Elena Kaligarič (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unije

Ključne besede

EU;medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;mednarodno trženje;poslovno komuniciranje;oglas;direktno trženje;pospeševanje prodaje;kontrola;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Kaligarič]
UDK: 339.138
COBISS: 17106918 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 591
Št. prenosov: 268
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: EU;interorganizational systems;intercompany marketing;international marketing;business communication;advertisement;direct selling;sales promotion;control;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str., 22 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 45508