magistrsko delo

Povzetek

Trženjska strategija podjetja Tronitec na avstrijskem trgu

Ključne besede

mednarodno trženje;medorganizacijsko trženje;majhna podjetja;strategija trženja;konkurenca;pozicioniranje proizvoda;segmentacija;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Cimperman]
UDK: 339.138
COBISS: 21401318 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1052
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂmarketing strategy of the company Tronitec Ltd. in the Austrian market
Sekundarne ključne besede: international marketing;intercompany marketing;small enterprises;marketing strategy;competition;positioning;segmentation;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 68 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 61699
Priporočena dela:
, primer podjetja Napret Vekoslav s.p.
, diplomska naloga