diplomska naloga

Povzetek

Uvedba nove blagovne znamke na slovenski trg

Ključne besede

blagovne znamke;pozicioniranje;tržni deleži;konkurenca;cene;odjemalci;izdelki;trženjski splet;baterijska svetilka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [B. Škufca]
UDK: 658.626(497.4)(043.2)
COBISS: 3444183 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3629
Št. prenosov: 168
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 53 str. + pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;
ID: 77191