diplomsko delo
Mihaela Mravlje (Avtor), Boris Snoj (Mentor)

Povzetek

Značilnosti uvedbe znamke Schwarzkopf Vision na slovenski trg : diplomsko delo

Ključne besede

blagovne znamke;izdelki;novi proizvodi;cene;distribucija;konkurenca;promocija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Mravlje]
UDK: 658.624
COBISS: 7885852 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1785
Št. prenosov: 185
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 67 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;
ID: 8761383